Are you the trap I wanna fall into?

Sitter i fotöljen i mitt rum. Det är nog andra gången i hela mitt liv som jag gör det.. Ska få en ny asgosig snart hoppas jag. Mami och jag diskuterade nyss att vi måste fixa mitt rum, gillar det inte längre. Eller, jag gillar sängen. Det är ju i princip det enda i mitt rum jag använder. Nog om det. Mami väckte mig strax efter ett idag, så skönt att sova iihi. Calle är bakis idag så jag känner mig nöjd. Han sa nämligen att jag skulle skylla mig själv igår när jag mådde skit. Herre vad jag hatar sånt, skulle aldrig i hela mitt liv skylla mig själv när jag är bakis. Idag har jag iallafall bara chillat. Var på en julmarknad med mami och moster, och sedan tog vi en fika på ett asmysigt fik. Nu måste jag egentligen ta tag i mitt liv. Har en blogg att blogga på och ett tal att lära mig. Helvete. Vill bara bädda ner mig i sängen. Eller göra något drastiskt, men det orkar jag inte. Too bad. Blir hög musik nu så att jag orkar med livet, ska kötta med nåt innan jag somnar. HEHO CIAOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0