Brighter than sunshine

Längtar efter ett varmt land med en sol. Vill ligga vid ett hav eller en pool och sola ihjäl mig. Saknar att vara i Spanien med min finis och saknar min finis också somtusan. Skulle ju faktiskt ringa henne kom jag på, får göra det sen.

Nu har jag varit i stan och kikat i affärer en stund bara. Körde dit wiwoweehh. Dutti cheyy. Tänkte visa tre saker jag har köpt i veckan.

Dom är finare irl måste jag säga. Älskar den senapsgula.

Nu tänkte jag ta en promenad till konsum eller ica för att köpa lite sprite. Hoppas bara på att foten håller hela vägen! Wäää, okej nu måste jag skynda mig på, går ju inte ut ensam när det är mörkt helst hahiho!


Kommentarer
Postat av: sandra

snyyyggt!

2011-12-30 @ 16:13:35
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0