Förlorar aldrig rädslan för att förlora

Har hunnit så mycket idag känns det som. Körkortsteoriplugg på körskolan. Sen körlektion och kört runt i massa rondeller, vilket jag faktiskt känner att jag kan. Stan och köpt julklappar och fixat lite annat. Två fik med Jennie och Camilla. Hem till krokek. Gått promenad en timme nu med Linnéa. Nu ska jag springa in i duschen, fixa mig och hitta en outfit då kvällens planer förändrades. Istället för att Jennie kommer hit så ska jag in till Camilla och äta mat. Sen ska Jennie, Camilla och jag till Erik och sen vidare på nån fest. Avslutar natten i Camillas säng. Kan nog bli grymt. Ska kila nu iallafall så jag hinner. Bussällskap av Linnéa blir det också. Behöver inte vara ensam en sekund idag känns det som, älskar det. PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0