Future

Tänkte berätta vad jag har haft för mig idag. Dagen har gått åt till att tänka på framtiden!
Får väl erkänna att man blir panikslagen och förväntansfull på samma gång. Åkte till saco-mässan i stockholm med skolan iallafall.. Och nu är jag stensäker, eller?! Skulle nog svara nja på det. Men det känns ändå skönt att börja tänka tanken, tanken på framtiden. När jag blir stor vill jag bli psykolog. Har ändrat mig lite. Socionom är jag nästan säker på att jag kommer söka till nu. Det är både bredare och dessutom inte lika lång utbildning. Staden har jag verkligen inte bestämt mig för än dock. Uppsala har ju alltid lockat mig lite, men vi får se. Kan likagärna hamna någon helt annanstans.

Nästan helt säker på att jag inte ska börja plugga direkt tho'. Och då har vi idag fått upp ögonen för en grym bartenderkurs på fyra veckor utomlands exempelvis. Lätt att skaffa sig extrajobb då, dessutom sjukt kul grej att åka iväg på. Annars har ju min syster varit aupair, funderar lite på om det vore något att testa med. Hon hade ju grym tur och lyckades få kontakt med en jättebra familj mitt i London.. 

Blev även sjukt sugen på att skaffa ett extrajobb nu, förstår dock inte när jag skulle ha tid med det. Sommarjobb är ju verkligen ett måste nästa sommar iallafall.. Börjar tagga nu. Kommer glömma bort att ens söka nåt heheh.. Jag ska bli en asrik frilandsfotograf när jag blir stor, dessutom en världskänd artist och låtskrivare. GOOD LUCK. Avslutar inlägget seriöst och bra. HEJDÅ


Sacomässan, googlebild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0