I really fucked it up this time



Millis sjöng lite fint på den här när vi skulle sova igår. Så himla mysigt. Natten blev konstig dock. Eller vi sov konstigt båda två. Drömde som fan hela natten. Vaknade samtidigt flera gånger och sa typ ett ord till varann och somnade igen osv. Gosigt anyway. Jag vann flest julklappar när vi spelade julklappsspel med tjejorna tidigare ocksåå. Hehoo.

Alltså jag förstår inte varför men jag är så jävla aggig hela tiden. Så jävla arg på allt och alla.

Kan tillägga att idag har allt varit en jävla hora. Kärringen som körde buss idag kan dö exempelvis. Sen så har Emma sett på Det okända utan mig. Vem ska jag nu se det med?!?!?, fuck. Dö. Och vissa andra har fan attitydproblem. Idag kommer jag bli jävligt smal med tanke på mitt humör. Kommer träna ihjäl mig. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0