I want you to notice, when Im not around

Den här dagen började på ett sånt där underbart sätt. Väcktes tjugo gånger av både mami och väckarklocka och lyckades på något sätt tillslut ta mig upp ur den gosiga sängen. Hade då lyckats sova högst två timmar under hela natten. Älskar sånt. Sen trodde jag att jag var i tid till bussen och kände att jag inte ens behövde springa. Halvvägs så ser jag en buss åka förbi nere vid vägen. Tänker: ähh, det kommer fler. Buss nummer två åker förbi sekunden efter. Tänker: Fan då. Buss nummer tre åker förbi.. Ringer milla och klagar. Sen frös jag ihjäl när jag väntade i fem minuter på buss nummer fyra. Insåg att det inte bara var jag som missat att busstiderna ändrats, bussen var apfull. Kom försent till iv-valet idag igen, vi har inte lyckats komma i tid en enda lektion på hela terminen verkligen.

Bra att jag hittils bara har skrivit om min morgon. Dessutom är det astråkigt att läsa. Har iallafall fått mitt svenska nationella gjort nu, skönt att ha det överstökat. Slutade även tidigare och gosade på stan en stund med min favorit. Nu måste jag choco-blogga och sen iväg och träna. Hoppas på lite sömn inatt wää. CIAO!

Bjuder på en vimmelbild från fredagen som utfyllnad. Chris, Jennie, Kalle & moi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0