If it wasn't love, it was a lot like it.

Åh vad jag älskar att bara ligga på sängen, sjunga, lyssna på musik och bara titta på taket. Det känns så tidlöst. Ingen stress över något. Tankarna bara flyter runt utan att bli för intensiva. Underbart. Jag både vill och vill inte att tiden ska gå just nu. Det är så mycket som snurrar i mitt huvud. Vill ha vissa saker överstökade, samtidigt som jag ser fram emot andra saker. Det finns två sidor av allt. Antar att ni inte helt förstår vad jag pratar om, vet inte om jag gör det själv heller. Ikväll ska jag iallafall se på A lot like love, that's for sure. Puss li

"Honestly, if you're not willing to sound stupid you don't deserve to be in love."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0