Jag sliter ut min själ

Hej. Skulle mest bara säga att imorgon är det sovmorgon. Efter skolan så är det även lilljul med världens bästa flickor. Till sist så ska favorit och jag se på No strings attached och jag ska somna i hennes säng och kramas hela natten. Det var som sagt mest det jag skulle säga.

Har nog egentligen haft världens mysigaste dag idag. Avslutades med en promenad med Linnéa, och snön knastrade under våra fötter. Fint. Vill bara hinna med och klaga lite också, sånt som jag är så bra på. Jag har så helvetes jävla sjukt cpont. Over and out!


Skrivna ord finns kvar för gott, det du säger bleknar bort
Du är och kommer alltid vara rädd


Kommentarer
Postat av: Camillaaaa

Iiih, vi ska kramas så mycket imorgon! Gosegos!

2011-12-18 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0