Krossa alla fönster

Hejjj!
Sitter i Mikas rum och tar en paus i sminkandet. Cicci och Mika är också här och springer runt till olika speglar med sminket i högsta hugg. Gick upp ur sängen halv tre idag, wooo. Sen duschade jag bara och körde bil hit. Gick kalasbra. Längtar tills mami slipper sitta bredvid. Senare ska vi ha en liten nyårsmiddag här och sedan kommer folk hit och kalasar för att fira in det nya året. Vart natten slutar vet jag inte än, men jag hoppas på en sjukt grym kväll iallafall. Måste börja tagga snart. Okeeeeii, ska återgå till sminket för snart kommer även Jennie. Då ska jag fixa hennes, Mikas och självklart även mitt eget hår. Ha en bra kväll! Pusskram li.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0