Something that might never come

Vet att fina Milla sitter och väntar på ett litet blogginlägg så här kommer ett! Har nog inte sådär apmycket att säga egentligen. Supermysig kväll igår, med en fin tjej och några fina tjejfilmer. Idag tog jag mig upp lite för tidigt för min smak och övningskörde inne i stan i tre timmar. Nu är jag död, men papi säger att jag är duktig på att köra nu iallafall. Ska om en stund försöka få bort lite överflödigt fett från kroppen med någon slags träning tänkte jag. Och ikväll så är alla elaka och har bättre saker för sig än att vara med mig. Vill helst rymma hemifrån, men det kan väl hända att jag hamnar framför tvn här hemma med syster och mor ändå. HÖRS LO!

Kommentarer
Postat av: Millaaaaaa

FINALLY!!!

2011-12-17 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0