If you want to be alone here with me



Saken jag var lite nervös inför var en ridtur hehe. Amanda kom och hämtade mig oså red vi lite! Jag var faktiskt inte rädd vilket kändes underbart. (Och anledningen till att jag skulle kunna vara rädd var att jag ramlade av en häst och bröt foten när jag hoppade, och har typ inte ridit sen dess. Bara en gång för ett och ett halvt år sen och då kan jag erkänna att jag inte kände mig lika säker som jag brukar.) Saknar faktiskt hästar, att rida, att pyssla i stallet. Det är så mysigt på nåt sätt. Tack Amanda för idag, supermysigt att träffa dig också. Alltför längesen sist egentligen.

Nu har jag just spenderat en timme i telefon med Linnéa. Vi ska se på film och mysa ikväll sen! Imorgon dock så kommer jag vara forever alone om alla ska hålla på och gå ut osv. Bitter hehh. Hatar att inte ha något planerat en helg såhär vet ju att det kommer ordna sig. För det blir trots allt nästan aldrig som man planerat. Okej, jag vet inte vad jag sitter och pratar om nu. Ska be Jennie ringa mig nu och berätta en gossipgrej jag var med om förut idag wooo. PUSSIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0