Im always gonna want to blow your mind

Nu har jag lov!
Ska inte besöka skolan på fyra veckor!
Känner mig otroligt taggad till juldagen och utgång. Buhu hårt att höra hur kul Mika hade igår med, när vi andra stannade hemma. Behövde antagligen min sömn dock, dessutom kunde jag inte ens gå igårkväll. Hoppade runt på ett ben för att hämta telefonen när Millis ringde. Jag älskar min fot. Hade dock inte ont alls imorse, smart som jag är så har jag alltså gått runt med klackskor idag. EH, ogenomtänkt. Nu haltar jag runt som ett jävla mongo igen. Kanske borde ta tag i det där ändå. Är så rädd för sjukhus thooo'. Fml helt enkelt hehehoo. 
Sov askonstigt inatt med faktiskt. Fattar inte när jag sover och när jag är vaken längre.



Vad är det som tvingar dig att
tvinga mig att stanna kvar
Och jag har ledsnat på att vänta
ärligt talat jag är så trött

 


Kommentarer
Postat av: Millis

Jag behöver dig love

2011-12-22 @ 15:21:28
URL: http://cesposito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0