All that I wanted was you

Kan alla konstiga drömmar lämna mig ifred eller? Sover aldrig normalt längre. Har ganska nyss lyckats ta mig upp ur sängen och sitter nu med gitarren i famnen och sjunger lite. Snart kommer det folk hit och vi ska äta min favvomat. Senare så ska jag göra mig iordning tillsammans med syster inför kvällen. Har även lovat att locka hennes hår. Sen tar vi bussen till en varsin förfest och kör på utgång. Wooo. Är lite taggad hiheoe. Ska facka ur och dansa sönder mig. Kan bli grymt. Känner mig dock bakis just nu helt utan anledning, asstörande. Hoppas väl på att jag inte är det påriktigt imorn då vi ska fira lite jul hos moster, men risken finns ju helt klart. Ähhh.

Ja, igår var det ju julafton och det kan ju ingen ha missat. Min var fin.
Åt inte julmat. (eeuw)
Såg Kalle anka.
Julklappsspel, och jag blev övertaggad som vanligt.
Julklappsutdelning.
Kikade på Jupiter.
MEDMERMEDMER..

Syster och jag gick ut i mörkret för att kolla på jupiter med kikare och det var jättestjärnklart och asmysigt och hon kramade mig bakifrån när jag kikade på himlen ÅH! Okej, det där ägde typ allt i hela världen, det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Ja, jag överdriver. Sjukt mysigt thooooo. Ååååååååh. Ja, HEJDÅRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0