You could tell when I was faking

Ledsen, arg och bitter tjej imorse. Men det ordnade ju ändå upp sig på något vis. Har haft en bra dag känner jag faktiskt nu. Har kört bil som tusan. Sen har jag ätit på stan med Millis, Liv och Karro. Och sen kikat i alla affärer med Millieee. Fick med mig en fin sak hem bara. Nu sitter jag på min säng och funderar på vad jag ska göra nu. Pappa har förövrigt satt på sin spotify på datorn i rummet bredvid och gått iväg för att äta eller så, så nu sitter jag och lyssnar på hans musik. Det kommer bara bra låtar också. Känns nästan som om jag skulle ha gjort listan. Papi har bra musiksmak acutally. Finfint! Hörs senare kanskeee! Puss li.

Såhär ser jag ut just nu, i brist på andra bilder. Ih nu sitter min fina syster på mitt golv med. Hoppas vi hittar på nåt grymt nu. CIAAO


Jag älskar nyckelben förövrigt. Det är nog det finaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0