You've got my number, why dont u use it

Sitter nyduschad på sängen och känner tröttheten komma smygande. Har tränat ihjäl mig på ett zumba-pass för ett tag sen. Så sjukt kul och värt. Nu tänkte jag försöka trycka in lite körkortsteori i huvudet innan jag gosar ner mig för att sova. Ligger tjugomiljoner körkortsböcker bredvid mig just nu och väntar. Imorn ska jag försöka ta mig upp skapligt och åka till bilskolan för att teoria mig vid datorerna och sedan har jag en dubbel-lektion inbokad. Efter det ska jag åka hem och förhoppningsvis göra något. Något som jag har lite fjärilar i magen över faktiskt! Oroar mig för att jag ska vara rädd, isåfall ska jag trotsa den rädslan. Wowooh. Ni får höra efteråt.
Pussis!

ps. filmkväll fredag -och lördagkväll, har övertygat mig själv om att jag inte ska gå ut(!) så sällskap välkomnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0