Du behöver inte göra allt så stort

Godkväll hiho. Nu är jag trött men nöjd efter träningen, vill sova snart men måste kirra en liten skoluppgift först. Kan ju uppdatera om att planerna för dagen ändrades då min körlektion ställdes in. Åkte aldrig till körskolan överhuvudtaget då. Tar det imorn istället! Blev som så att jag kilade ner på stan med Millis och gjorde av med pengar, som vanligt. Klarar inte riktigt av att gå på stan utan att göra mig av med mina pengar, hrrm. Det har bara gått tio dagar av den här månaden och ja.. Förstår inte hur det ska gå att leva på 1050kr riktigt.. Borde nog börja spara inför studenten osv ocksååå. Hatar pengar, när man inte har dom. Vill ha cashflooow.
Ska sluta pladdra, ta tag i livet. Eller så. Vi hörs. Nattiii


Världens finaste kisse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0