I know you want me back

Kom ganska nyss hem ifrån ett litet firande av Johan, kusins pojkvän. Är sjukt trött. Känns inte som att jag sov så mycket inatt, men man ska inte klaga när favoriten ligger bredvid och drömmer konstiga drömmar. Myspysig kväll igår hos c. Vi såg en rätt bra film faktiskt, tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette!

Anyway, nu sitter jag här i mitt rum med världens finaste lampa som lyser upp i mörkret. Det var ju nämligen roadtrip till Ikea idag med mina fina tjejer. God mat och en riktigt bra dag blev det. Tack Camilla, Filippa, Mikaela, Jennie, Fanny, Emilie och Sandra. Tro det eller ej, men jag tog faktiskt några bilder!! Puss li.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0