I try to hold on but it hurts too much

Tycker så oerhört synd om mig själv. Jag har ingen ork till livet. Känns som att alla är elaka hela tiden, fast jag vet att det inte är så. Är sur helt utan anledning på allt. Fryser tjugofyra timmar om dygnet. Börjar bli lite sjuk. Ja, det märks helt enkelt att vintern (även om det inte är så jättevintrigt utan snö) är här. Jag påverkas nog förmycket av mörkret och sånt. Borde gå i ide kanske..
Har tjugo miljoner saker att göra eftersom jag aldrig orkar ta tag i någonting, och just nu vill jag bara bädda ner mig i sängen..
Sov förövrigt asgott inatt tätt intill min bästa vän c. LOVE.

A, ska ta tag i livet nu. Ta en skön dusch och tvinga mig själv att plugga NÅT åtminstone i minst tio minuter innan jag gosar ner mig och stänger världen ute igen. Wish me luck. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0