Pluggig update..

Hejhej. Sitter i skolan och väntar på mat. Hehe. Tar reda på saker om yoga, då jag ska ha en föreläsning om det på måndag för att få ett mvg. Ska bli underbart kul, ööögh.
Efter skolan ska jag ta tag i mitt liv lite mer, gå till körskolan och försöka börja med teorin. Sen har jag körlektion också. När jag kommer hem måste jag antagligen plugga nåt och sedan blir det ett corepass. Älskar mitt liv just nu. Efter klockan två idag är jag ioförsig ledig och har helg, men ja. Ändå. Tycker ju om att klaga.

Igår åkte Jenny och jag hem till henne efter skolan, tjillade lite, pratade lite, åt macaronicheese. GOTT. Sen åkte vi till Jolla för att gå en chokladkurs. Vi lärde oss göra desserter och praliner, och fick självklart smaka allt. Omnom. Tänkte bara berätta det, det ingår i vårat projektarbete. Vi har en blogg, kan ju berätta vad den heter när vi har kommit igång lite.

Allt för mig, ciaaooosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0