Ska det vara så jävla hemskt?

Gosig kväll igår, loveit. Stämningen som infinner sig när man sitter där mellan dom två människorna man har varit vän med precis hela sitt liv och antagligen spenderat mest tid med genom åren, underbart. Blev mycket skratt. Mycket bra tradition vi har kommit igång med tycker jag allt hehh. Dessutom väldigt skönt att ha en mysig filmkväll och en grym partykväll under helgen. Ikväll blir det partheyy. Har inte varit ute på två hela helger, awkwaard.

Jennie ringde igårkväll med och var glad ih! Hennes pojkvän överraskade henne lite och jag hade hjälpt till lite att lura henne. Så himla fint iiih. Hon är värd det den där tjejen.

Nu ska jag i vilket fall köra lite bil! Ska hälsa på mina kusinbarn en stund. En tvååring och en tvåmånadering! Iih. Senare blir det som sagt lite festligt med tjejerna. Vi hörs va, pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0