The thing is a waste

Hej!
Alltså varför kommer alltid allt plugg på en och samma gång?! Drunknar i saker jag borde göra känns det som. Min hjärna har fortfarande sommarlov, fattar inte att det snart är vinter egentligen. Fick tillbaka två prov idag i skolan, två mvg-prov. Kändes ju faktiskt lite bra ändå, eller egentligen blev jag inte ens glad. Kom knappt ihåg att vi hade gjort proven ens.
Tankspridd, tankspridd, tankspridd.
Nu måste jag kämpa med lite plugg, det kämpigaste är nog egentligen att ens börja och att överhuvudtaget ta tag i det. Herre. Give me a break. Vill ha ett till lov. Nunu. Hörs!! puss li.


Kommentarer
Postat av: Jennie

så himla fin bild linis!<3

2011-11-08 @ 20:36:20
URL: http://appel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0