Bara lukten gör mig svag

Alltså. Vad mörkt det är ute märkte jag, klockan är ju inte ens mycket. Herregud vill inte ha höst och vinter och sånt riktigt än. Kommer ju frysa ihjäl mig. Nu sitter jag på sängen med lite musik och inväntar mat hrrm.. Tänkte sedan kila iväg och träffa Linnéa! Dagen i övrigt har väl varit så som en dag brukar vara, ungefär. Hann med lite roadtripp och sånt efter skolan, känns så konstigt när folk i min ålder håller på och kör bil. Men självklart grymt, snart är det min tur antar jag. Kanske borde börja på körskolan först ioförsig, ähh jag kör som en gud already. Och nu flöt inlägget iväg lite känner jag. Tackar för mig. Ciao, puss li.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0