Don't tell me it doesn't matter, it does.

Hej. En liten kort update då.. Igår hängde jag med Linnéa. Pratade förmycket som vanligt. Sedan sprang jag hem och pappas släkt kom för att fira mami&papi lite. Mysiga kusinbarnet Daniella var med, och var urgullig som vanligt.

Emma och jag kollade även på film, Allt för min syster. Om ni inte har sett den så SE DEN. Lovar att det är värt. Man kan gråta hela filmen igenom, och det är omöjligt för alla tror jag att inte ens fälla en liten tår nångång. Första gången jag såg den var en dag nångång mitt på dagen, och jag grät verkligen hela kvällen sen. Somnade till och med gråtandes.

Idag tänkte jag gå upp vid tio för att ta tag i plugg osv. Lyckades ta mig upp vid ett iallafall så nu har jag pluggat lite och övningskört, måste dock försöka fortsätta nu. Wiiiu, duktig tjej! Wish me luck, puss li!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0