Du är nån annan nu, ioförsig

Idag har allting varit fel. Precis allting. Argig och irriterad på allt och alla. Vad är det för fel på människor egentligen? Som om inte dagen var tillräcklig för min del så gick jag en promenad i sjukaste spöregnet i fyrtio minuter. Härligt! Nu måste jag plugga dessutom för jag har ju ett sånt där psykologiprov imorgon, vilket jag har skjutit upp till kvällen innan, självklart.
Om en timme ska jag iallafall iväg och kötta ett grymt träningspass, får väl ta ut min ilska och bli lite smal då. Låter bra. Positivt inlägg, indeed.
Ska bara klaga på en sista grej: har bajsont i foten. Och då är frågan: vad har den för jävladampprobleeem?! Det var förtusan mer än ett år sen jag bröt av skiten.

OVER AND OUT /en argig li!


Och så en liten låt. Klicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0