Finaste c.

C är min bästavän. Hon är grym på att vara det. Frågade henne vad jag skulle blogga om och jag fick det självklara svaret: mig! Så här är ett inlägg om henne. Jag har känt henne sen vi konfirmerades, fast om jag sa det vore det nästan att ljuga. Vi umgicks inte direkt på konfirmationen. Jag har känt henne sen vi började ettan säger jag istället. Men det spelar egentligen inte så stor roll när vi lärde känna varandra, det känns som att jag har känt henne i hela mitt liv. Vi har hunnit med så himla mycket tillsammans, mycket bra och endel dåligt självklart. Hon vet det mesta om mig tror jag. Fint. Urfint. Hon är urfin. Vilket hyllningsinlägg det blev haha! Ärligt talat så blir det lätt så, hon är verkligen en av dom som betyder allra mest för mig. Vet inte hur jag klarade mig utan henne innan, men nu skulle jag inte kunna göra det i vilket fall. Du är värd allt min skatt, du är så speciell för mig. Min andra halva. När man inte kan vara arg på en person hur mycket man än skulle vilja, då vet man att det är påriktigt. Jag älskar dig fina du. Mina vänner: Camilla Esposito!




Hennes fula, äckliga och ouppdaterade blogg: http://cesposito.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: C

Jag avlider på dig! Du är typ den bästa kvinnan jag vet, tjejen för mig typ. Helt galet att vi ändå bara känt varandra i tre år, ingenting ju. Och ändå betyder du världen för mig. Jag älskar dig hjärtis.

2011-10-26 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0