No one else would know, unless you tell

Åhhh. Blev på så grymt dåligt humör på vägen hem, helt utan anledning egentligen. Irriterande. Nu ligger jag på min säng och stör mig. På ungefär allt. Snart ska jag iväg och träna iallafall vilket jag har taggat till. Och i övrigt har jag hunnit med skola, paus-sallad och stan idag.

Helgen som kommer började även planeras lite smått idag, här längtar man redan och är ute i god tid uppenbarligen.. I nuläget är torsdagen uppbokad av fina Jennie då ska vi träna och sedan prata ihjäl oss och sova i min säng, fredagen (som är ledig, precis som allllaaaa fina fredagar framöver) bjuder på lite halv åtta hos Becca med några mysiga tjejer och vi toppar lördagen med en sån där grym utgång.

Bjuder på en mysig picknickbild från i somras med Jenneei. Känns så längesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0