Sjukt sjuk

Tänkte bara meddela att jag är sjukig, därav den dåliga uppdateringen. Fredagen spenderades ändå med en förfest och en utgång. Men dom två senaste dagarna har jag mest legat däckad i sängen. Aldrig mått sämre tror jag, eller nu överdriver jag faktiskt. Men jag brukar aldrig vara sjuk, och nu är mina halsmandlar stora som chokladbollar medmermedmer. Orkar inte ens klaga, då är det illa haha! Nu ska jag gosa ner mig återigen och kanske kika på ännu en film eller sådär. Puss li!

Alltså ursäkta men hade ingen bild att lägga upp. Blev så jävla hungrig nu haha, därav bilden.. Det här är den godaste maten jag har ätit typ. På en restaurang i London. Haha!


Det är inte hur man har det
Det är hur man tar det
Och när man längtar tar saker tid
Det är nåt mellan oss, mellan oss och världen
För långsamt, för snabbt men aldrig i takt


Kommentarer
Postat av: C

eva och adam-chokladbollar! Mwää, krya på dig!

2011-10-17 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0