Jag är tyvärr död & kan inte komma...

Idag har jag sträckläst en bok som Milla lånade ut till mig igår. Det trodde jag aldrig skulle hända. Har aldrig sträckläst en bok och visste knappt att Milla läser böcker heller. Det var iallafall världens bästa bok någonsin även om allt det här var väldigt konstigt, tack för rekommendationen favvo!

Nu ska jag göra mig klar, blir ingen utgång - dock fira fina Fille som snart fyller år! Vad har hänt med mig? Inte varit ute på två helger. Känner mig fett ordentlig och sånt när jag dessutom skjutsar runt på storasyster som går ut två dagar i rad. Men ska väl börja tagga så smått till den där studentkryssningen istället håhååå.
PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0