Sick of all the insincere

Har haft en hemsk natt fylld av mardrömmar. Började jättegosigt igårkväll dock med att bara ligga i mitt kolsvarta rum med fin musik och lite smskompisar. Bland det bästa som finns. Sen försökte jag somna halva natten och när det väl gick så ångrade jag det. Vaknade med ett ryck och kollade igenom min säng efter ormar. Hatar sånt där som känns verkligt, var skakis typ en halvtimme efter att jag hade vaknat. Vågade inte vara kvar i sängen heller utan gick upp och berättade allt för mami som sa att det verkade som att jag fortfarande trodde att allt var sant. 

Prova vakna upp mitt i ett gäng sånna här ormar..


"Everyone tells you you deserve better, but then no one is willing to give it to you."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0