En lista

Jag minns inte senast jag gjorde en sån här lista. Det känns så nostalgi. Nu är jag fett trött och osugen på att sova så jag tänker fan roa mig med att svara på världens tråkigaste lista. Ni kan ju läsa om ni vill.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Oj, igår var jag inte superglad tror jag. Men det var nog något någon sa, fast vad det var kan jag väl hålla för mig själv.

Vad gjorde du kl 08 i morse? Drack varm choklad och taggade inför ett telefonsamtal.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med Alex typ, lyssnade på musik. Tänkte. Ja, nivet.

Det sista du sa högt? Minns inte. Kan ha varit juste eller fuck, när jag kom på en sak. Mycket troligt.

Det senaste någon sa till dig: Tror mami sa att jag kunde ta bilen.

Vad har du druckit idag? Varm choklad, vatten och juice.

Vad var det senaste du åt? Åt macka.

Vad var det senaste du köpte? Penicillin, men sa åt papi att sätta in pengar för det på mitt konto tho. Sånt där vill inte jag betala.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.

Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt kan jag tänka mig, lite kallt också kanske.

Godaste glassmaken? Glass.. piggelin typ.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja och nej. Det vore ju för fint, som i filmer.

Sover du tungt? Beror på. Hemma gör jag nog det oftast.

Drömmer du mardrömmar? Ibland.

Trivs du med ditt jobb? Hehe, för jag har ju så många jobb.. Har ett i sommar, som jag förhoppningsvis kommer trivas med.

Favoritklädsel? Snygga kläder som är sköna är ju det bästa.

Vad ser du om du tittar till höger? Ahh typ hälften av mitt rum.. Hänger två fina blusar därborta, och min studentklänning. En fin gitarr. En hand med ca hundra ringar på. osvosvosv


Höger el vänsterhänt? Höger.

Humör just nu? Är nog lite glad, men å andra sidan har jag haft sjukaste humörsvängningarna hela dagen.


Favoritgodis? Choklad.

Kläder just nu? Leggings, tunika, myströja.

Vad ska du göra härnäst? Inget intressant antagligen. Tänkte sitta här tills jag känner mig redo för att somna. Så jag antar att jag kommer lyssna på musik och facebook-chatta.

Vad gör dig glad just nu? Livet, kanske.


Sommarplaner? Jobba, bli brun, leva, titta på stjärnor med omtyckta människor, mysa, grilla, dansa, festa, kramas, nivet. Är supersugen på en resa med, men har bokat upp mig på för mycket jobb för att klämma in det tror jag. Kanske en festival om man har tur.


Hur många kuddar sover du med? Åhååå. Älskar mina kuddar. Har faktiskt bara fyra i min säng nu. Sover på två, en ligger bredvid och en kramas jag med och håller om.

Morgon eller nattmänniska? Nattnattnatt.


Vad är viktigast för dig? Bred fråga. Vänner, familj, musik, tankar, känslor. Att inte vara ensam, och självklart att vara det ibland. Men människor i allmänhet är ju viktigt. (okej, är trött och börjar sväva ut..)


Snarkar du? Jag skulle säga nej. Men å andra sidan sover ju jag när jag sover.


Stjärntecken? Oxen.


Äckligaste insekten? Oj, svår. Alla kanske.

Stökigt el välstädat? Vill ha det välstädat men är väl väldigt dålig på att ha det så.


Vad längtar du mest efter just nu? Att.. jag vet inte. Längtar inte så mycket. Längtar efter att vara lycklig i vårsolen tror jag. Vill le med solen i ögonen. Det och att bli smal längtar jag efter mest tror jag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0