Never worth the risk

Håhåå, är så sugen på att titta på No strings attached, frivilliga kan ju höra av sig (för jag vill inte se på film ensam ehh). Mår förövrigt nästan helt bra igen wohh. Har varit i skolan en stund idag, grymt att träffa nån annan än sig själv bara. Hängde även med Linnéa i solen sen, är så rädd för att hon har rätt. Det här är farligt och jag litar inte på mig själv. Fast å andra sidan, man kan ju inte alltid leva säkert. Imorn får jag lite sovmorgon och sen hämtar Mika upp mig, klassen ska till djurparken och titta på apor. Sen är det lov, vilket jag i princip redan haft en vecka känns det som. Funderar på att somna redan nu, men gitarren ligger i sängen, så jag tror inte att det blir så. 21:21!!! har insett att jag börjat göra min lilla puss-på-handlederna-och-önska-grej igen, vet inte riktigt när jag föll tillbaks faktiskt. Men det är ju bäst att vara på den säkra sidan när man väl råkar kika på klockan. Tappade tråden nu, om det nu fanns nån.
PUSSOCHKRAM!

"I’m warning you, if you take one step closer, I’m never letting you go."

Fula <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0