Allt som behövs är att le med varandra

Hääyhoo.
Vad gör jag en dag som denna? Chillar mer än någonsin för att bli frisk en gång för alla. Har hittils inte kunnat hålla mig hemma en hel dag sen jag kom hem från rhodos, så jag tvingade mig själv att ta en dag till att verkligen vila och ta det lugnt. Nu är jag så stört rastlös så jag inte vet vad fan jag ska göra av mig. På lördag ska jag iallafall vara helt frisk och ha en awesome utgång var det tänkt, så jag taggar redan. Kanske ska göra ett försök till att hitta en outfit redan nu.. Anyway, har inte så mycket mer att förtälja just nu. Träffade min rättså saknade vän jennie igår och talade ut lite om livet, sjukt vad mycket det hade hänt på bara en och en halv vecka kom vi fram till. Oki, iäm boring you now. HEJDÅÅÅ
 
Vänta förresten, ska rekommendera två filmer: Skicka vidare (pay it forward) och Festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0