Varför ska man tänka på nån annan än sig själv?

HEJ HALLÅ.
Nu är jag tillbaka i min gosesäng hemma i sverige. Har icke hunnit med så mycket bloggande. Mitt liv har varit underbart i ca två veckor nu. Sommarjobbet tog slut, augustifesten ägde rum, var med om världens mest lyckade utgång, jobbet ringde och ville ha mig igen, roadtripade till linköping med två favorittjejer och såg alina och norlie &kkv, tog med mig världens bästa martin upp till huvudstaden för att se ett av världens bästa band - kent, kom hem tidigt på morgonen och fick halsfluss, panikringde till doktorn och fixade penicillin på eftermiddan, åkte hem och somnade om, jenny kom och väckte mig, vi packade, vi åkte till rhodos, vi blev bjudna på drinkar, åt god mat, solade, badade, fick skjuts på livsfarliga motorcyklar/moppar, festade på bargatan, äventyrade, väckte taxichaufförer mitt i natten för att få skjuts, nattliga bad i poolen, balkonghäng, massa prat, komma hem igen och frysa i det här kalla landet, mysa med mami, få finbesök, åka till filli för en supermysig tjejmiddag med hela gänget samlat. Tror jag fick med saker och ting i stora drag där. Ni ska få kika på lite bilder sen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0