AGGGGGG

Alltså FMLFMLFMLFMLFML. Jag ska aldrig mer i hela mitt liv välja grafisk kommunikation. Hoppar fan av skolan nu. Får sån jävla prestationsångest och orkar inte ens försöka. Tar självmord soooon. ÖGHGÖJSLGLRh. Snart slutar jag thoo utan att ha gjort ett jävla skit och deadlinen är typ nu eller nåt. FUCKFsbgkn,aj. Efter skolan ska jag plugga inför två prov som jag har imorgon, har ingen aning om än vad dom handlar om och det ska bli underbart. Troligtvis kommer jag inte ens öppna böckerna. fhdkfaldjadfjl. Kan jag bara få ta studenten typ idag eller!?!?
Nu positivt! Fick min studentmössa idaaaag. Fick sovmorgon i Camillas säng och började klockan elva. Frukosten bestod av natchochips. That's fucking it!
Agglyssnar på tröjan nu på hög volym, snart springer jag ifrån degeer äntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0