Du måste sluta göra ingenting

Tänkte meddela att nu är jag hemma. Känner mig inte jättetaggad för skola imorn, men det är ju trots allt bara fyra dagar tills jag får lov. Härligt. Och har somsagt saknat girlzzen lite, lite skitsnack och gossip har ju ingen dött av så det ska bli nicee. Nu har jag suttit och kikat på balklänningar, vilket är lite wierd med tanke på att jag inte har en aning om ifall jag vill gå på balen eller inte. Tror någon annan får ta det beslutet nästan, jag kan inte bestämma mig. Känner mig lite nollställd till det, men samtidigt känns det som en onceinalifetimegrej. Allt är alltid så himla dubbelt i min hjärna.
   Nu ska jag fortsätta prata med Amanda, kika bloggar och vänta på ett sms. PUSSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0