I can't pick you up again

En riktigt seg dag har det varit måste jag säga. Har varit så trött hela dagen. Började iallafall med att besöka eber och få ett MVG i fucking psykologi b. Tacktacktack. Skönt att ha kursen klar nu. Sen har dagen mest bestått av att hänga i olika datasalar där vi har kikat på klänningar inför student och bal osv. Inte mycket plugg blev gjort med andra ord, fast det är väl som vanligt ioförsig. Efter skolan kilade C och jag iväg och köpte våra Kent-biljetter. Sen var jag så sjukt hungrig och allt började gå fel så jag blev argig och ledsen så jag grät en skvätt när jag kom hem till min säng. Sen lyckades jag beställa en studentklänning och fick dessutom mat, så nu mår jag bra igen. Men herregud vad jag kan bryta ihop om minsta lilla grej går fel när jag är trött och hungrig. Känner mig som en treåring ibland. Nu har jag precis letat fram lite kläder som jag ska ha imorgon när Sandra ska fota mig för en skoluppgift hon har. Tänkte fortsätta kvällen med ett träningspass innan jag äntligen får däcka i min säng igen. XOXO LI


Kommentarer
Postat av: Millss

IIIHHHH!! Är så taggad på KENTNNTNTNTNNT!!!

2012-02-27 @ 23:07:22
URL: http://cesposito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0