Jag är med men aldrig riktigt där

Har dedikerat dagen till att försöka vara duktig. Försöker plugga upp min psykologi b till ett mvg. Ska träna ihjäl mig också hade jag tänkt, måste bli smal nån jävla gång hhrmm. Sen lyssnar jag på björnstammen och taggar lite till morgondagen. Ikväll tror jag att jag skippar utgången trots allt, satsar imorn istället. Kanske blir en filmkväll med L eller så. Har hängt med henne nu faktiskt och varit hurtig på en promenad wohh.
  Vihörsvihörs!




"Om du vill ha mig så säg till.
För själv vet jag inte vad jag vill."


Kommentarer
Postat av: sandra

måste bli smal?!?! du ska ju inte säga såå?!?! du är ju redan smal, smalast för den delen också!

2012-02-23 @ 01:22:57
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0