Leave my dreams

Förstår inte hur det är möjligt att hinna drömma allt jag drömmer på en natt. Är inne i världens drömperiod nu, det är helt sjukt. På ett sätt gillar jag ju att drömma. Men på sista tiden har jag vaknat med en sån där obehaglig känsla lite för ofta. Vissa saker eller personer vill man inte drömma om.
   Och inatt tog nog priset ändå, har drömt allt möjligt, både bra och dåliga saker. Men att se sig själv ligga där i panikångest för att man precis fått reda på att någon man älskar har dött känns så långt ifrån okej man kan komma. Har haft ont i magen hela dagen och jag har inte vågat berätta för någon vad jag drömde heller. Känns bra att få skriva det, även fast ni inte får veta så mycket. Ska intala mig nu att det var en dröm utan mening, nothing is gonna happen!
   Hoppas att mina nätter kan bli lite lugnare snart också för snart vågar jag inte sova längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0