Om du lämnar mig kan jag det väl förstå

Fick ju inte sjukt mycket gjort där på median måste jag säga. Mika och jag satt mest och pysslade med annat. Exempelvis bytte facebookspråk till spanska. Nu kan vi "me gusta" saker, balltballt. Lyssnade på Avicii lite förmycket också, tills folk (fille) började skrika på oss.
   Förövrigt såg vi på världens hemskaste film imorse. C och jag satt typ på varandra och dog. Alltsååå, måste fortsätta vara duktig nu innan jag tappar mitt flow - har faktiskt bloggat på en skolblogg sen jag kom hem, en sak på min lite för långa plugglista är avcheckad yehhh. Städar och packar gör jag också. HEJHEJ!

Ursäkta, har bytt om till myströja haha. Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0