Psykodynamiskteorikognitivteorihumani..

Yoo!

Det här är ju allt utom semester måste jag säga. Sjukt mycket plugg har jag att göra och sjukt lite tid har jag över eftersom jag åker skidor hela tiden.
 
Är så sjukt jävla arg nu förövrigt så jag har skrikit åt alla att hålla käften för att jag ska kunna plugga, vilket jag inte kan för att jag hatar psykologi och det var därför jag var arg från första början. Nu är det iallafall knäpptyst här och jag kokar över av agg mot den där jävla psykologiuppgiften.

ARRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHDJHJAFH. DÖ HORA DÖ.
Oki vi hörs. hehehheh

Kommentarer
Postat av: Millis

AASDSDASDASFADSFSDFAF, hur går det med skiten? Alltså jag förstår inte ens den jävla uppgiftshoran...

2012-02-10 @ 12:56:00
URL: http://cesposito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0