The plans we had went all wrong

Öghh. Sitter mitt i mitt rum och tittar på misären hah.. Har varit på Ikea idag, och alltid när jag har varit på ikea får jag tjugomiljoner idéer om hur jag vill göra om mitt rum osv. Så när jag kom hem så fick jag självklart ryck och började möblera om och kasta ut möbler och öghh. Ser inte klokt ut och dessutom är min säng full av kläder så jag kan icke ens sitta på den.. Upptäckte även att det skulle kunna vara en bra idé att rensa lite i garderoben då den är så sjukt full så jag inte ens vet om jag kommer få in alla kläderna jag har på sängen. FML. Hatar mitt rum, jag trivs inte här at all. Fuck allt. Träffade iallafall Mika i Linköping så vi har pratat ihjäl oss lite. Insåg då att skolan börjar imorn med, ärligt talat hade jag fan förträngt det. Blev asförvånad när hon sa det. FUCK ADSFBK.
oxox li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0