This time I'll try not to get hurt

Har pratat med C i telefon, och hon är på en förfest - utan mig. Anledningen till att inte jag är där är ju att imorgon ska jag åka bil hela dagen, upp till Sälen. Ska spendera en vecka med skidåkning i Lindvallen. Åker imorgon bitti och har inte packat. Ska nog duscha nu och sen försöka ta tag i den där packningen. Hrm.

Sett på mello också, Loreen och Dead by april gick vidare - och det var dom två jag tyckte var bäst actually. Hatar att man blir så hjärntvättad av att titta på det där programmet tho, i snabbreprisen kan man lätt få för sig att låtarna är rätt bra. Då blir jag rädd för mig själv. Euw.

VIHÖRS


Här är tröjan jag köpte idaag, c.


Kommentarer
Postat av: C

SÅ JÄKLA SNYGG! Ååååh, kommer sakna dig så himla jättemassor, ringer dig everyday thoo'! Puss mitt hjärta

2012-02-05 @ 12:23:02
URL: http://cesposito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0