Jag följer med dig hem ikväll

Hääy.
Kom just hem. Har tagit en fika med C och J och pratat lite om gårdagen osv. Kan ju inte säga att jag har mått bäst i världen idag kanske, men det börjar bli lite bättre nu iallafall. Ser fram emot en lugn kväll nu actually.. Stört hur mycket som hände igår, men det tar jag inte upp här som ni vet.

Idag är min hjärna uppenbarligen inte så pigg, såg att Calle checkade in på systemet förut och reagerade inte överhuvudtaget. Smsade med honom och satt och klagade lite över hur bakis jag var typ. Nu insåg jag dock att han fyller ju fan tjugo idag, så jag ringde honom nyss och pratade lite och grattade.. Känner mig lite halvt som en dålig människa där. PUSS OCH GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKA.

Later! Puss li.

Hittade en liten pulsbild, orkar inte lägga in från mobilen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0