That's just killing me, killing you

Måste säga att jag hatar att se att alla festar ikväll. Även om jag för några dagar sen bestämde mig för att det skulle dröja ett tag så är jag redan taggad igen. Det är lönehelg ju, dessutom är jag bjuden på hemmafest och ändå nöjer jag mig med att vara en sån där fylletaxi idag. Äshh! Jag kommer må bättre än alla imorn såatteeehh.

Idag var jag ute och sprang för första gången iår! Kändes vårigt. Har även spenderat tid med Nisse idag och ikväll. Mitt kusinbarn som är typ två år. Vi lekte med bilar och han sa att han var en krokodil. Oså såg vi en bebis i en bok och han tittar på mig och säger typ "kommer du ihåg när jag va en bebis?" Lille gosheee, dog ju typ, sötisen. Klart jag kommer ihåg, det var ju typ igår. Ja, han pratar all the time nu iallafall. Leka tåg gjorde vi också. OKEJ, HEJDÅ!


Bo Burnham måste vara den snyggaste komikern och den komikern som dessutom sjunger bäst. Gotta love him. (Ja, jag kikade lite på comedycentral förut.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0