Vägrade inse, du sviker mig alltid

Tog mig upp astidigt idag helt i onödan. Inställda eberlektioner är ju sköna. Har kört bil muchomycket idag istället för skola med Milla och Jennie. Hämtade även upp Alex och skjutsade honom till skolan snäll som man ääär. Åkte till skolan för att chilla där på eftermiddagen thoo. Senså skjutsade jag hem Fille, Johanna och Millie - för att sedan hämta upp syster och mami för att åka hem. Känner mig som en jävla taxi eyyh. MEN det är fint med körkort.

Nu ska jag återgå till mitt partymusiklyssnande och taggelitagga och fundera ut en outfit eller nåt. Blir så extremt festsugen wää. Har haft en i princip vit månad förtusan. På'tpå'tpå't igeeen. Soon iallafall. Pusselipusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0