All you wanted was somebody who cares

Hej och tja.



Sitter och småmumsar på salta pinnar. Av nån anledning tänker jag på fjällen när jag äter dom, tror vi brukade äta sånna där när vi tv-myste på kvällarna när jag var mindre. Sista dagen på praktiken idag, fasen vad två veckor har gått fort ändå. Därför fick jag iallafall handla gratis i affären, och därför är dom där salta pinnarna i min ägo nurå. Känner att det är så sjukt skönt med fredag, helt underbart faktiskt. Sen att skolan börjar på måndag igen och att jag uppenbarligen måste ha läst ut en bok (som jag inte ens har börjat med självklart) till på tisdag är en annan sak. Nu ska jag fortsätta vara på bra humör, hejhååå! Puss li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0