Du måste va sjuk, sjuk, sjuk, sjuk..

Jag kan inte sova när jag är sjuk. Dessutom är jag rädd för att sova, eftersom jag inte vill ha feberdrömmar eller hallucinationer. Ond spiral, vill bli frisk. Orkar inte ens vara vaken egentligen. För nån dag sen rann det blod på mitt ben, klart och tydligt. Vaknade med ett ryck och såg efter, det fanns inget blod, men känslan satt kvar länge. Vaknade även med ett ansikte som såg på mig, 20 cm från mitt ansikte, klart och tydligt. Var tvungen att blinka flera gånger för att få bort det. Nu säger Alex åt mig att bli frisk, vill lyda hans råd. Dock kan jag varken äta eller dricka något nyttigt, så jag får väl helt enkelt vänta på bättre tider. Åhh, jag är allt förmycket av en pussie för att vara sjuk. Har aldrig varit min grej. Igår ringde och smsade alla från festen, tror inte att jag missade alltförmycket ändå. Fick ju uppenbarligen gossip från båda håll i vilket fall. Blir lite oroad över mina lördagsplaner nu thoooo, måste bli frisk!! Not gonna happen obviously..
TTYL, li!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0