I guess this time you're really leaving

Sitter på min säng och förstår knappt om jag finns på riktigt. Är så sjukt yr, känner inte om jag sitter upp, ligger ner, är helt uppochner eller bara snurrar runt. Tror jag sitter stilla tho. Men allt runtomkring mig snurrar. Blir inte av med känslan heller. Spännande spännande.



Igår spelades det bowling som sagt, måste säga att jag var mycket sämre än förväntat. Eller egentligen hade jag inte förväntat mig ett skit, kändes helt nollställt att gå och bowla. Inte särskilt kul alls enligt mig. Sedan tog vi ett par drinkar vilket var mysipys. Blev även bjudna på champagne av några rika stockholmare och dansade sedan nyktra. Har ju velat prova att gå ut nykter. Och efter igår kan jag nog säga att det blev både första och sista gången. No more. I need alcohol. Gick hem till C och gosade ner oss i världens skönaste säng kändes det som. Har nog aldrig sovit så gott i hela mitt liv. Synd att väckarklockan ringde klockan sju och jag var tvungen att kila iväg medan min favorit låg kvar och sov.

Nu är jag fortfarande helt död, vilket jag har varit hela veckan uppenbarligen. Jobbar way too much och sover way too lite. Har inte sovit normalt på jag vet inte hur länge. Förutom inatt då heho, men det blev ju inte så många timmar. Så himla skönt med fredag imorgon. Okei, nu ska jag gå och äta pasta så att jag orkar träna ikväll!! Har lovat syster lite Det okända också. Goseligos. CIAOO

Kommentarer
Postat av: Millz

Alltså, jag sov så himla bra inatt uppenbarligen. Vaknade inte ens av din väckarklocka! Puss min kärlek, tänk på att ge dig själv komplimanger du förtjänar.

2012-01-12 @ 19:36:49
URL: http://cesposito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0