If I could be naive again

Hejhej.

Idagidagidag, vill ni veta vad jag har gjort? Det får ni. För så pass tråkig är jag.
Körde lite bil, gick runt med ett sådant där äkta leende på läpparna en stund, sen lunchade jag med mami. Kikade in i några affärer och mötte sedan upp C. Jennie och Camilla åt och jag pratade. Eller vi pratade. Sedan var J tvungen att get back to work så att säga. Talade då ut med världens bästa psykolog C. På vägen hem mötte jag Malin vilket var fun! Vi pratade och jag inser att det var så länge sen vi sågs. När jag kom hem satte jag mig på sängen med min gitarr. Sjöng. Sen ivägiväg för att prata om livet med Linnéa. Vilket jag har gjort tills nu. Älskar människor som det går att prata med. Så jävla givande. Idag har jag pratat oavbrutet låter det ju förövrigt som. Kanske ligger något i det ioförsig. Men tacktacktack L för att du är du. Vet inte hur många gånger jag har pratat sönder olika saker med dig genom åren, vi har gått igenom allt i våra liv från alla perspektiv. Vi har ältat och vi har insett saker. Vi har skrattat mitt i allt istället för att gråta. Vi har förstått varandra utan att kanske alltid förstå oss själva. PEACE BROTHERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0