This must be how heaven feels

Jag skulle gilla morgnar bättre om de började senare. Snoozar alltid i tjugo år nuförtiden. Absolut minst en halvtimme. Minst somsagt.
   Har haft bil idag, woo. Blev lite skola, lite shopping, lite tandis, lite mer shopping. Om tjugo dagar så kanske jag bjuder på ett litet leende, förövrigt.

Nu sitter jag och lyssnar på "The G6 level" - ja, någon har tänkt tanken att göra en liten mixning av Like a G6 och Levels.. Måste säga att vi hade nog alla klarat oss bra utan det, låter inget vidare. Två riktigt bra låtar, som är bra var för sig - inte samtidigt. Fast ärligt talat finns det väl inga sånadär mixar mellan flera låtar som brukar låta sådär super i mina öron. Ska det vara så ska det vara som det ska vara, såattsäga.

LATER, li.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0